Persoonlijke hoogtepunten 2018

Het jaar begon met een mooie voorstelling.
Een indrukwekkend verhaal.
Geschreven en gemaakt, met mooie gedichten voorgelezen aan de zaal.

Ook was ik succesvol met het collecteren bij Jazz in Duketown.
Het hoogste bedrag opgehaald, wie had dat gedacht?
Wie had dat verwacht?

Daarna volgde de Special Olympics met een grandioos succes.
Kwam door de goede training in de tennisles.
Iedereen behaalde het juiste succes.

Toen stond ik aan het begin van een nieuwe opleiding.
Echt op gaan voor een erkend mbo diploma.
Trots op dat ik dit mag gaan doen en het diploma behalen.
En dan volgend jaar in Juli met het diploma stralen.

Het was ook het jaar van de nieuwe vriendschappen.
Mensen met humor en leuke grappen.
Heb alleen maar hechte vriendschappen.

Bedankt dat jij een onderdeel was van mijn jaar.
Ik wil 2018 niet missen, ben nog niet met 2018 klaar.
Ik denk terug aan een geweldig jaar.

Gelukkig nieuwjaar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn lieve vader

De lente

Gelukkig nieuwjaar 2020!