Vele mooie jaren

Jaren vliegen voorbij.
Hoogtepunten kwamen voorbij.
Maar ook dieptepunten waren er helaas bij.

Vele mooie jaren mogen meemaken.
En nu elkaar kwijt raken..  :(
We hadden mooie gesprekken, die zal ik nooit kwijt raken.

Het is gewoon erg rot om nu gedag te moeten zeggen.
Ik wil dit niet, hoe moet ik dit uitleggen?
Ik heb geen woorden voor het nemen van afscheid.
Voor jullie nam ik altijd de tijd.

Ik wil iedereen in het bijzonder bedanken voor een mooie samenwerking.
Vele mooie jaren hebben we mogen werken met elkaar, bleven trouw met een mooi gebaar.
En nu is het helaas klaar, hoe moeten we nu zonder elkaar?

Voor iedereen hele fijne en leerzame toekomst toegewenst.
Waar je nog veel mag leren, en veel mag meemaken en doen.
Want ieder mens is nog niet uitgeleerd, ook al ben je jong of oud.
Dus onthoud: Leren is nooit fout!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn lieve vader

De lente

Gelukkig nieuwjaar 2020!